Vývojárska ikona Peter Molyneux, ktorá len pred mesiacom opustila štúdio Lionhead, sa v dlhočíznom rozhovore pre Eurogamer rozhovorila okrem iného aj o tom, prečo nebol tretí diel Fable úspešný tak, ako sa čakalo.
„Beriem to ako svoju osobnú chybu,“ vyjadril sa Molyneux na margo chladnejšieho prijatia hry ako zo strany kritikov, tak aj fanúšikov. „Fable 3 potrebovalo viac času a ja som mal byť presvedčivejší. Bola to výhradne moja chyba, je to hanba, že sme nenašli viac času na taký dobrý námet, akým hra disponovala,“ pokračuje v sypaní si popolu na hlavu niekdajší spoluzakladateľ štúdií Bullfrog a Lionhead.
Šéf novovytvoreného vývojárskeho tímu 22Cans ďalej vysvetľuje, že z vlastných dlhoročných skúseností vyplýva jedna veľmi dôležitá skutočnosť – vydavatelia nie sú ochotní poskytnúť tvorcom hier viac času. „Ako kreatívnemu riaditeľovi vám vždy musí byť jasno, prečo potrebujete viac času. Je to jednoducho vaša zodpovednosť. Samozrejme, vydavatelia vám ten čas nedajú, pretože by to znamenalo viac peňazí investovaných do vývoja. Zároveň však nechcú, aby ste pri produkte urobili chybu.“