Spoločnosť Toshiba oznámila uvedenie poistného programu „Záruka bez hraníc“. Toshiba doteraz ponúkala v niektorých európskych krajinách s veľmi pozitívnou odozvou zo strany zákazníkov obdobu tejto akčnej ponuky zameranej na notebooky. Na základe tohoto úspechu činí Toshiba ďalší krok a rozširuje tento poistný program na viac produktov. V súčasnej kampani už pokrýva nielen notebooky, ale aj tablety a televízory.
Spoločnosť Toshiba uvádza túto novú verziu poistného programu „Záruka bez hraníc“ (v origináli „No Matter What Guarantee“) na Slovensku, v Českej republike a ďalších krajinách strednej Európy.
„O kvalite a spoľahlivosti našich produktov nemáme pochybnosti. Rovnako tak je pre nás prioritou spokojnosť zákazníkov a veríme, že táto akčná ponuka obe naše stanoviská dokonale prepája. Chceli by sme, aby všetci zákazníci, ktorí si kúpia naše notebooky, tablety a televízory, mali z tohto skvelého programu úžitok. Poistný program „Záruka bez hraníc“ predstavuje v danom odbore jedinečnú ponuku a potvrdzuje dôveru v kvalitu našich produktov,“ hovorí Sandor van der Ham, generálny riaditeľ spoločnosti Toshiba Europe GmbH.“
Hlavným zámerom tejto ponuky je ochrániť zákazníka pred následkami nepredvídateľných udalostí a nehôd. Tento jedinečný poistný program ponúka možnosť bezplatnej opravy alebo výmeny produktu v prípade jeho náhodného poškodenia. Ďalším prvkom ponuky je náhrada produktu v prípade jeho odcudzenia. Aby ponuka bola úplná, program obsahuje aj službu bezplatnej obnovy dát v prípade, že dôjde k ich strate alebo porušeniu – táto časť sa vzťahuje na notebooky a tablety.
Možnosť zapojiť sa do tohto programu sa začína 16. apríla a končí 30. septembra, čiže každý notebook, tablet alebo televízor Toshiba zakúpený v tomto období môže ponuky využiť – jedným z predpokladov pre účasť v tejto akčnej ponuke je, že zákazník zaregistruje kúpu produktu na webovej stránke.*
Poistný program zahŕňa tri konkrétne oblasti:
a) NÁHODNÉ POŠKODENIE: chráni prístroje pred nepredvídateľnými udalosťami, ako je napríklad nechcené upustenie, náraz alebo poliatie. V rámci poistenia „Náhodné poškodenie“ Toshiba ponúka zadarmo vykonanie opravy v prípade zničenia alebo poškodenia, ktoré bránia v správnej funkčnosti produktu.
b) OCHRANA PROTI ODCUDZENIU: náhrada produktov, ktoré príslušné policajné úrady uznajú ako ukradnuté.
c) OBNOVA DÁT: záchrana a následné obnovenie dát na nový pevný disk v prípade fyzického poškodenia, softvérových chýb alebo napadnutia počítačovými vírusmi.
* Na program sa vzťahujú Všeobecné obchodné podmienky, ktoré sú k dispozícii na adrese www.noproblemguarantee.com [alebo u krajín z regiónu CEE na lokalizované stránke v príslušnom jazyku]