Návratu Shadowrunu sa darí, a to preveľmi. Na Kickstarteri už dávno dosiahol vysnívanú métu 400 tisíc dolárov (momentálne sa snaží prekonať hranicu 1,5 milióna dolárov), ale na povrch sa dostávajú ďalšie a ďalšie informácie.
Medzi najzaujímavejšie patrí novinka o PC exkluzivite projektu, ako sa pre server Modojo vyjadril tvorca série Jordan Weisman. „Neprevedieme hru na konzole preto, lebo to jednoducho nie je také RPG, ktoré by na ne pasovalo. Dodatočné peniaze nám dovolili pridať do hry druhé mesto, viac obsahu a väčšiu hĺbku – veci ako viacero postáv, lokácií a príbehov.“
V rozhovore sa jeden z kľúčových členov štúdia Harebrained Schemes rozhovoril aj o ďalších dôvodov rozhodnutia vydať hru iba na PC. „Je dôležité si uvedomiť hru v súvislosti s herným priemyslom. Shadworun Returns je stále hra s rozpočtom, ktorý je menší ako má väčšina konkurencie schopných XBLA, Steam alebo aj niektoré high-end mobilné hry,“ vysvetľuje Weisman.