Hlava štúdia Quantic Dreams a človek, ktorý stojí za hrami ako Omikron: Nomad Soul, Fahrenheit alebo Heavy Rain, si nemyslí, že svojimi hrami tvorí umenie.
„Musím sa nad tým zamyslieť,“ odpovedá Cage na otázku serveru Gamasutra, či sa považuje za autora. „Myslím si, že robím umenie? Úprimne, určite nie. Iba robím s vášňou a s presvedčením.“
Cage sa jednoducho vidí ako časť tímu, ktorý úzkou spolupracuje, a to je preňho to dôležité. „To je to, čo naozaj robíme. Ak sa budú ľudia o päťdesiat rokov baviť o niečom, čo sme dnes vytvoril, tak si povieme ‚Okej, bolo to umenie,‘ Ale úprimne, nezobúdzam sa každé ráno s touto myšlienkou – prosto ma to nezaujíma.“
V istom zmysle, sa ale Cage za autora považuje. „Trávim rok písaním týchto vecí, je to jeden rok môjho života, keď na tom pracujem od rána do noci, non-stop. A vkladám do toho veľkú časť môjho ja,“ tvrdí Francúz a vysvetľuje: „Nerozprávam o sebe, rozprávam o tom, čo cítim a čo si myslím. Heavy Rain bol naozaj o tom, ako som sa stával otcom, a o všetkých obavách, ktoré k tomu patria. Nuž, áno, ak to vezmeme takto, som autor.“