Americký gigant sa chystá bojovať o svoje miesto na trhu. Ako sa pre internetové vydanie USA Today vyjadril šéf EA Games Patrick Soderlund, od herných spoločností by to bola nákladná a krátkozraká chyba, ak by sa začali príliš spoliehať iba na udržiavanie svojich najcennejších značiek.
"Ako tvorcovia hier musíme priebežne pracovať na nových IPčkách a postupne ich vypúšťať na trh," rozpráva Soderlund. Tvrdí, že je chybou myslieť si, že sa dá vyžiť iba z neustáleho chŕlenia nových dielov ustálených franšíz. "Myslím si, že ešte stále sa dá vytrieskať množstvo kreatívnych a inovatívnych vecí zo sérií ako Battlefield alebo Need For Speed, zároveň tu však vidím veľa miesta pre novinky."
Podľa Soderlundových slov do toho Electronic Arts momentálne investuje ako peniaze, tak aj čas. V budúcnosti sa vďaka tomu môžeme tešiť na nové značky od EA Games.