Ak ste ešte nepočuli o novom projekte tvorcov Mortal Kombat, vedzte, že to nebude iba ďalšia z radu klasických bojoviek. Injustice: Gods Among Us sa podľa kreatívneho riaditeľa Eda Boona v NetherRealm Studios zameriava aj na rozvinutie príbehu a strategické využitie bojových arén.
Boon v rozhovore pre US PlayStation Blog ako príklad uviedol práve Mortal Kombat a jeho story mode. "Chceme pokračovať v tradícii a v Injustice sa pokúsime hráčom ponúknuť hlboký a rozvinutý príbeh. Vďaka tomu, že máme k dispozícii postavy z DC univerza, ktoré majú za sebou históriu, naozaj môžeme popustiť uzdu fantázii." Detaily príbehu zatiaľ nie sú známe.
Americké štúdio sa tiež chystá zmeniť vnímanie prostredia. "Chceme trochu zamiešať so vzorcom bojových hier. Každá postava využije prostredie inak – to by malo ovplyvniť vašu stratégiu pri boji s určitým charakterom na určitom mieste," tvrdí Boon a uvádza príklad: "Silové postavy môžu zdvihnúť auto a hodiť ho po súperovi, chytrejšie zase auto môžu využiť ako odrazový mostík."
Injustice: Gods Among Us vychádza nabudúci rok na PlayStation 3, Xbox 360 a Wii U, presný dátum zatiaľ nebol špecifikovaný.