Oznámenie nového dielu série Devil May Cry s názvom DmC so sebou prinieslo búrku nevôle zo strany fanúšikov, ktorým sa nepáčilo najmä preštylizovanie Danteho na akéhosi "emo hrdinu". Vývojári z Capcomu však tvrdia, že na podobné reakcie fanúšikov boli pripravení a za novým prístupom k sérii stoja.
"Od začiatku sme vedeli, že ak niečo zmeníme takým spôsobom, ako sme to urobili my, nájdu sa ľudia, ktorých to zaujme. Zároveň to však iných ľudí môže vystrašiť a znervózniť," tvrdí Hideaki Itsuno z Capcomu a dodáva: "Nechceli sme ale stratiť víziu jadra nášho konceptu. Ak spanikárite a zmeníte smer, môžete zabudnúť na to, čo ste sa pokúšali urobiť. Zlé hry sa takto mnohokrát stávajú horšími."
Itsuno tvrdí, že Capcom jednoducho potrebuje vytrvať a počkať, kým budú môcť hru predviesť pred väčším množstvom ľudí, aby mohli pochopiť, o čom naozaj bude. "Momentálne sa dostávame do bodu, keď dávame možnosť ľuďom zahrať si hru a získať viac informácií. Pomaly sa do toho začínajú dostávať."
Na záver sa Itsuno vyjadril, že DmC nebude nahradením klasického svetu Devil May Cry, ale jeho rozšírením. "Nikto nevie, akým smerom sa bude uberať, ale sme otvorení všetkým možnostiam."