Vydanie pokračovania obľúbeného hack'n'slash RPG, Torchlight 2, bolo pôvodne plánované na rok 2011, množstvo hráčov sa preto tešilo, že si čas do vydania Diablo 3 budú môcť krátiť práve týmto podareným kúskom. Je však júl 2012 a hra je stále v nedohľadne. Situáciu na fórach Runic Games vysvetľoval spoluzakladateľ Travis Baldree.
Baldree rozumie rozhorčeniu niektorých fanúšikov. "Množstvo z vás je znepokojených. Je to pochopiteľné, hru ste si predobjednali a chcete vedieť dátum! Čo sa tohto týka, zahmlievame zámerne," tvrdí Baldree. "Myslím, že keď vám stručne načrtnem predstavu, na čom momentálne pracujeme, a hlavne čo všetko to zahŕňa, pochopíte našu situáciu.
V dlhom príspevku následne bývalý člen štúdia WildTangent (Fate) širšie vysvetľoval zmeny, ktoré sa vývojári rozhodli spraviť najmä na základe spätnej väzby hráčov po betaverzii. V hre sa nedočkáme klasického "skill tree", čo vraj hráčom umožní flexibilne formovať svoju postavu.
V závere Baldree sľubuje, že sa fanúšikom každý týždeň pokúsi predhodiť novinky z vývoja hry, aby si nemysleli, že tvorcovia zaspali na vavrínoch. "Ďakujeme, že tu ste stále s nami. Máme vás radi," odkázal hráčom na záver bez upresnenia aspoň približného dátumu vydania hry.