Gamesite.sk
    Facebook Instagram YouTube X (Twitter)
    Gamesite.sk
    Facebook Instagram YouTube Threads
    • HERNÉ NOVINKY
      • PC
      • PlayStation
      • Xbox
      • Nintendo
      • Mobil
      • Hardvér
    • TECHNOLÓGIE
    • RECENZIE
      • Herné recenzie
      • Hardvérové recenzie
    • HRY
      • Adventúrne
      • Akčné
      • Bojové
      • Fantasy
      • Historické
      • Hororové
      • Open world
      • Pretekárske
      • Role-playing (RPG)
      • Sandbox
      • Športové
      • Stealth
      • Strategické
      • Strieľačky
      • Survival
      • Vojnové
    • PODCAST
    • KOMENTÁRE
    • TEMATICKÉ ČLÁNKY
    • OSTATNÉ
      • Generation Magazín
      • TV a multimédiá
      • PR článok
      • GAMESITE NEWS
    Gamesite.sk
    Domovská stránka » Paradox rozpráva o DLC
    PC 2 Minúty čítania

    Paradox rozpráva o DLC

    Pavol HirkaPavol Hirka26.07.2012
    Zdieľať
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Email Reddit

    Švédska firma Paradox Interactive, známa najmä svojimi strategickými sériami Hearts of Iron alebo Europa Universalis, si v hráčskej spoločnosti usilovne buduje dobré meno. V najnovšom rozhovore pre server Rock Paper Shotgun Paradox kritizoval spôsob, akým konkurencia narába so sťahovateľnými prídavkami.

    Senior producer Gordon Van Dyke tvrdí, že pripravovaným projektom War of the Roses sa Paradox chystá vyraziť inou cestou. "Radi skúšame nové veci. Jednoducho chceme nájsť optimálny spôsob, taký, aby sme boli féroví voči zákazníkom. Chceme, aby si povedali: 'Stojí mi to za to. Dám im tých ďalších 5 dolárov, pretože za ne dostanem veľa.'"

    Van Dyke ďalej vysvetľuje, čo je mnohým uvedomelým už dlho známe. O DLC rozhoduje väčšinou vedenie vydavateľa. Chlapci v oblekoch sa podľa neho nestarajú o to, aký bude prídavok kvalitný a či sa bude hráčom páčiť. Ide im o čísla. Príklad? "Call of Duty. Dostanete balíček máp a tí, čo si ho kúpili, sú razom oddelení od zvyšku hráčov. DLC si kúpi asi tak 30% ľudí, to znamená, že s tým zvyškom hrať nemôžete. Avšak vydavateľ je spokojný."

    V Paradoxe je to však inak. Ako tvrdí Van Dyke, práve preto tam rád robí. "My pracujeme skôr štýlom: 'OK, ako toto ovplyvní našich hráčov?'. CEO Fred Wester je v tomto skvelý, pretože ma necháva robiť moju prácu. Dôveruje mi."

    Bolo by fajn, ak by sa viacero spoločností riadilo takouto filozofiou, čo myslíte?

     

    zdroj: rockpapershotgun.com
    Call of Duty Europa Universalis Fred Wester Gordon Van Dyke Hearts of Iron paradox interactive Rock Paper Shotgun
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr Reddit Email

    Súvisiace články

    The Sinking City Remastered
    PC

    Remaster The Sinking City vychádza: Je pôsobivý a zdarma pre majiteľov hry

    13.05.2025
    Helldivers 2
    PlayStation 5

    Invázia sa začala: Super Earth je v ohrození a čaká na vašu pomoc

    13.05.2025
    Stellar Blade
    PC

    Stellar Blade príde na PC v kompletnej edícii

    13.05.2025

    Odporúčané hry

    Call of Duty: Black Ops II

    Call of Duty: Black Ops II

    Call of Duty: Modern Warfare II

    Call of Duty: Modern Warfare II

    Call of Duty: Finest Hour

    Call of Duty: Finest Hour

    Call of Duty 4: Modern Warfare

    Call of Duty 4: Modern Warfare

    MaxMMA.sk

    Hashtag.sk

    Najčítanejšie za týždeň

    Nová Mafia dorazí v auguste za prekvapujúco nízku cenu

    08.05.2025

    PlayStation rozbehol „Next Level“ výpredaj

    07.05.2025

    Analytik: Odklad GTA VI nepomôže nikomu a je veľkým problémom

    06.05.2025

    Generation Magazín

    Stiahnuť
    Generation magazín č. 161
    Gamesite logo
    • Redakcia
    • Kariéra na Gamesite.sk
    • Partneri
    • Kontaktný formulár
    Facebook Instagram YouTube Threads
    Gamesite logo mobil
    • Redakcia
    • Kariéra na Gamesite.sk
    • Partneri
    • Kontaktný formulár
    Facebook Instagram YouTube Threads

    Píšte vyššie do určeného pola a stlačte Enter pre vyhľadávanie. Pre zrušenie vyhľadávania stlačte Esc.