Charles Onyett z IGN dostal šancu, o ktorej môžeme my obyčajní smrteľníci len snívať. V Kórejskom Busane mal možnosť zoznámiť sa s dlho očakávaným titulom od Blizzardu. Svoje dojmy a pocity popisuje takto. SP kampaň sa začína s Jimom Raynorom, ktorý si loďou prestrieľava svoju cestu cez Mutaliskov. Po pár dialógoch si Raynor v televíznych novinách všimne zergskú hrozbu Kerriganovú a po chvíli sa vám sprístupní ovládanie.
Ovládanie Raynora je podobné ako pri klikacích adventúrach. Na mostíku lode pomocou terminálu pristupujete k misiám a ďalším nasledovaním. Dostupných je aj zopár iných lokácií, tie však nepatria k menu. Loď je plná detailov a pohyblivých maličkostí. Pri pohybe medzi mostíkom, zbrojnicou, laboratóriom a kantínou sa plnia rôznymi postavami a klikateľnými časťami okolia. Grafika vyzerá naozaj ostro, ako ste videli vo videách, modely postáv počas prestrihových scén a klikacích sekvencií sú plné detailov a sú animované hladko a realisticky. V zbrojnici si môžete vybrať vylepšenia pre budovy, pechotu, hviezdne lode, vozidlá, ghosta a nadvládu. Tie sa odomykajú s vašim postupom kampaňou. V kantíne si pozriete novinky z diania. Na začiatku misie bolo nutné ubrániť základňu Terranov pred Protossmi a Zergmi s bonusovou úlohou zozbierať štyri relikvie roztrúsené po mape. Čas prezentácie sa chýlil ku koncu a tak nasledovalo rýchle vybudovanie pár SCV a ťaženie minerálov a plynu, bunker ku príchodovej rampe posilnil obranu. Hráč vedľa bol na tom oveľa lepšie s rukami lietajúcimi po klávesnici. Veľmi príhodné pre Starcraft II zápasy.
Postoj k hre sa nezmenil a aj naďalej ostáva z najočakávanejších titulov. Zdá sa, že prinesie uhladený, tradičný zážitok zo strategickej hry s pekným vzhľadom a kvalitnou prezentáciou.
zdroj: IGNq