„Mnoho hier sa pokazilo vďaka jednoduchej obtiažnosti.“ povedal Alex Hutchinson, kreatívny riaditeľ Assassin’s Creed III. „Keď hráte strielačku a dáte si jednoduchú obtiažnosť, nemusíte používať krytie a svojich súperov ničíte s ľahkosťou, jedného po druhom a tým si ničíte zážitok z hry. Hra je tu aj od toho, aby ste si v nej prežili to čo prežíva vaša postava, a nie aby ste sa stali vraždiacou mašinou.“
„Je to také, ako keby som si vzal do ruky učebnicu a povedal: Chceš ľahkú, alebo zložitejšiu verziu?“
Aj kvôli tomuto nebude mať Assassin’s Creed III ľahkú obtiažnosť, namiesto nej si budete môcť zvoliť strednú obtiažnosť. Avšak, aj toto pokračovanie bude mať vedľajšie úlohy, také, ako ich poznáme z Brotherhood a Revelations, v ktorých sa obtiažnosť bude postupne stupňovať. Nemalo by sa však stať, že úlohu hráč nedokáže splniť.
Zaujala vás táto hra? Predobjednajte si ju na www.gsshop.sk | |