Zatiaľ čo PC a Xbox 360 verzia Skyrim DLC: Dawnguard je už vonku a hráči ju mali možnosť prejsť za ten čas už viac krát, port na PS 3 akosi stále neprišiel. Podľa vývojára hry – štúdia Bethesda – bola chyba v rôznych technických problémoch, na ktoré nevideli riešenia v systéme. Sony sa ale nevzdáva a spolupracuje s Bethesdou na vyriešení problému…
Viceprezident Sony Adam Boyes mal v interview s Kotaku zopár povzbudzujúcich slov: "Pracujeme so všetkými našimi partnermi aby sme im skúsili pomôcť vyriešiť tento problém. Máme veľký a široký vývojársky nápomocný tím, ktorý pracuje s Bethesdou v úzkom kontakte – a so všetkými našimi partnermi – aby im svojou prácou pomohli vyriešiť akékoľvek problémy, ktoré majú na svojej ceste. Samozrejme, vždy chcem aby všetko fungovalo pre každého. Nemôžem vám sľúbiť žiadne rozriešenie alebo časovú os ale môžem povedať, že každý zainteresovaný sa snaží spraviť to najlepšie aby tento obsah fungoval."
Bethesda sa už skôr vyjadrila, že navzdory tomu, že PS 3 je skvelá platforma, na niektoré veci ale zdá sa, nefunguje dobre. Pôvodné prehlásenie od štúdia znelo, že Dawnguard má veľa triedeného obsahu a rôznych vecí, ktoré (treba to mať na pamäti) sú navyše len v sťahovateľnej forme DLC. Popri práci na iných DLC sa navyše časová riešiteľnosť technických problémov s konzolou len naťahuje. Veríme ale, že Sony a Bethesda problém vyriešia.
Slová Adama Boyesa nám síce dohromady nič o probléme nepovedali a nie sú síce garanciou prítomnosti DLC na samotnej PS 3 ale je to stále lepšie ako nevedieť nič.