Do vydania akčnej stealth adventúry Dishonored ostávajú v Európe už iba dva dni. Vývojári z Arkane Studios sú si toho vedomí, a preto chrĺia rozhovory na všetky strany. V jednom z nich pre Kotaku sa scenárista Austin Grossman trochu nelichotivo vyjadril na adresu Gordona Freemana. Dôvod?
„Nepáči sa mi, čo urobilo Valve so svojim mlčiacim hrdinom,“ tvrdí Grossman a dodáva: „Považujem to za neskutočne nešikovné a naozaj strašidelné.“ Podľa Grossmana je dôležité, že aj keď je hlavný hrdina Dishonored Corvo Attano takisto mlčiaci typ, je oveľa osobnejší. „Budete viac zainteresovaní, pretože náša postava má už od začiatku osobitné vzťahy s ostatnými ľuďmi.“
Grossman vysvetľuje, že Attanove úmyselné mlčanie slúži ako dôraz na správy zanechané prostredníctvom jeho akcií. Čo sa týka Gordona Freemana, jeho dobrodružstvá zahŕňajú ľudí „hovoriacich naňho, o ňom, niekedy dokonca aj preňho. No a on sa iba vyskytol uprostred celej tej veci.“