Keď bol pred istým časom zverejnený oficiálny boxart očakávanej pecky
BioShock: Infinite , z produkcie skúseného Ken Levinea , fanúšikovia ho prijali viac menej vlažne. Chceli mať iný boxart. Ako správni vývojár im Ken Levine so štúdiom Irrational Games dali na v ýb er h neď zo šiestich boxartov vrátane toho originálneho. Každý mohol hlasovať za svojho favorita na boxart. Ako to celé dopadlo sa už vie, stačí čítať ďalej a dozviete sa to aj vy…Ako už vidíte, máte pred sebou dve obrázky boxartov z toho ten naľavo je pôvodný, kvôli ktorému fanúšikovská vrava vlastne vznikla. Prečo tam nie je len jeden boxart, teda ten víťazný, červený, ktorý získal 38% všetkých hlasov? Dôvod je jednoduchý a vlastne aj neoriginálny, ale predsa málo využívaný. Produkcia to vyriešila tak, že komu sa pôvodný obal nepáčil, jednoducho si ho vyberie a otočí stranou dovnútra boxartu, čím bude na vonkajšej strane červené paralela. Vlastne tým získate dve boxarty v jednom.
Ešte zostáva na mieste zhodnotiť, že takmer každý boxart vo výbere mal niečo do seba. Zaujímavé však je, že vyhral práve ten červený. Prečo? Jedná sa len o graficky upravený dizajnový artwork z vývoja hry. Očividne sa fanúšikom využitie takéhoto značne klasickejšie, ba old school vyzerajúceho boxartu páči viac. Istotne spraví aj na poličke pekné odlíšenie, teda, pokiaľ ho využijete.
BioShock: Infinite nás doslovne vystrelí do nebies 26. marca 2012 na PC , Xbox 36 0 a PS 3.