Od svojho vydania v auguste 2012 mal aj Guild Wars 2, ako každá MMORPG, od začiatku problémy s tzv. gold farmermi, botmi a následným predávaním goldov za skutočné peniaze. To by nebolo divné, keby namiesto týchto ľudí bany na svoje účty nedostávali obyčajní hrači.
Je dosť bežné, že po prihlásení sa do hry vás vo vašej mailovej schránke čaká niekoľko ponúk na predaj goldov, powerleveling a iné služby od ziskuchtivých individuálov či skupín. Samozrejme, zúčastňovanie sa na podobných aktivitách je, ako vo všetkých MMO, aj tu zakázané.
Avšak v poslednej dobe sa rozširujú prípady, kde obyčajný hráč po zapnutí svojho herného klienta zistí, že jeho účet bol zablokovaný, hoc aj len preto, že si jednoducho posielal so svojimi kamarátmi alebo hračmi z guildy peniaze, predmety atď. A tak je daný hráč nútený čakať niekoľko dní na preverenie a vyriešenie tejto situácie, pokiaľ môže opäť hrať. Momentálne je na oficiálnom fóre vytvorená téma, ktorá má aktuálne 62 strán, kde hráči pridávajú svoje „tickety“ so sťažnosťami ohľadne ich zablokovaných účtov.
ArenaNet supporter, Liaison Gaile Gray, hovorí, že problém s riešením takého množstva prípadov je v tom, že je jednoducho mnoho z nich falošných. Naozajstní boti a farmeri sa snažia dostať naspäť k svojim účtom alebo poprípade získať prístup k iným zablokovaným účtom. Je naozaj škoda, že MMO, ktoré sa tvári, že chce zmeniť MMORPG scénu má takéto problémy, ktoré nie sú jedinou nezvládnou položkou technickej podpory a sú na nich veľké sťažnosti zo strany hráčov, ktorí veľakrát botov aj niekoľkokrát za deň hlásia a tí si aj tak dalej bezproblémovo hrajú.
ArenaNet by jednoznačne malo zapracovať na neschopnosti reagovať na vzniknuté problémy.