Silicon Knight nie je nadšené novou technológiou zachycujúc pohyb. Nemyslí si totiž, že táto technológia pomôže vytvoriť lepšiu hru.
Výkonný riaditeľ Silicon Kinght Denys Dyack naznačil, že je nepravdepodobné, aby jeho štúdio použilo novovytvorenú technológiu zachytávajúcu pohyb Natal, ktorú vyvynul Microsoft, vo svojich budúcich projektoch, odhaľujúc, že nevidí dôvod prečo by mal Natal pomôcť vytvoriť lepší obsah alebo povedať lepší príbeh.
"Stále sa zaujímam o to, aby som videl, ako je to s novými technológiami," povedal Dyack v interview pre GamesIndustry.biz "Som viac naklonený softwaru ako hardwaru. Silicon Knight sa stale viac zameriava na to hráča zaujať a žiaľ, nevidím spôsob ako by nam v tom Natal mal pomôcť. Je v našom záujme vytvárať hry, ktoré v sebe nesú skvelý príbeh a v tom nám Natal nepomôže."
Z tohoto teda vyplýva, že túto technológiu Natal neuvidíme ani v hre Too Human. čo je škoda. Po tom ako Silicon Knight minulý rok vydali hru Too human, ktorá sa stala veľkým sklamaním, sa očakávala nejaká prevratná novinka. Oznámené bolo ale množstvo neohlásených projektov, z ktorých len málo uzrie svetlo sveta.
A čo je to vlastne Natal? Ide o technológiu, ktorá zachytáva pohyb celého tela a ten následne pošle do hry, ktorá ho spracuje. Týmto sa vytvorý mimoriadne zaujímavý obsah, ktorý momentálne nemá obdoby. Táto technológia pripravuje svoju premiéru budúci rok exkluzívne pre XBOX.
Môj osobný názor je, že Silicon Knights malo skúsiť túto technológiu nasadiť na niekoľko úspešných projektov a na niekoľko menej úspešných. V prípade že by tie menej úspešné sa dostávali v rebríčku hrateľnosti vyššie, vedelo by sa, že je to zásluhou Natal-a. Takto sa ale môžme tešiť na stále menší počet hier, ktoré budú túto technológiu využívať.
zdroj:gamerzines.com