Keď sa pred pár týždňami objavili informácie o tom, že sa v najnovšom pokračovaní dobrodružstiev Lary Croft vyskytne aj hra pre viacerých hráčov, ostalo množstvo fanúšikov zarazených. Multiplayer v Tomb Raiderovi? To podľa nich jednoducho nejde dokopy. Aj preto sa autori vo videorozhovore pre server Venture Beat rozhodli, že trochu objasnia jeho podstatu a uvedú nové detaily.
Hra sa bude odohrávať na ostrove, kde sa ocitne skupina preživších na čele s Larou. V boji na život a na smrť sa Lara a jej priatelia stretne s tzv. Scavengermi a ďalšími zlými chlapcami. Variabilite jednotlivých bitiek by malo dopomôcť aj exotické a samo o sebe nebezpečné prostredie ostrova, ktoré by podľa slov vývojárov malo slúžiť ako skvelá aréna.
„Chceli sme urobiť multiplayer a hlavne ho urobiť dobre,“ vysvetľuje jeho producent Joe Khoury a dodáva, že vývojári si počas hrania singleplayerovej kampane všimli viacero elementov, ktoré sa nakoniec stali súčasťou hry pre viacero hráčov. Šéf štúdia Crystal Dynamics Darrell Gallagher tvrdí, že multiplayer robili vývojári s dôrazom na prežitie, aby to tvorilo kvalitný doplnok ku kampani pre jedného hráča.
Módy multiplayeru proti sebe postavia tými čítajúce štyroch hráčov, vďaka čomu bude prím hrať tímovo založený spôsob boja. Zaujímavo tiež vyzerá implementovanie tzv. „game changers“, ktorým bude napríklad púštna búrka. Mala by ich obsahovať každá mapa, pričom ich spustenie by mohlo zvrátiť priebeh hry v prospech jedného z tímov.
Reboot Tomb Raidera vychádza na PC, PlayStation 3 a Xbox 360 už 5. marca.