Teda, aspoň takto sa v liste zaslanom hernému portálu VG247 vyjadril nový vlastník oboch prestížnych značiek, nemecká spoločnosť Koch Media. Firma vraj víta akvizíciu v podobe takýchto veľkolepých franšíz, čo je v podstate logické, inak by za nich rozhodne neminuli také peniaze (dokopy viac ako 27 miliónov dolárov).
Výkonný riaditeľ Koch Media, Dr. Klemens Kundratitz vo vyhlásení pre už spomínaný server píše: „S viac ako dvesto vydanými hrami celosvetovo na rôznych platformách, Deep Silver predstavuje perfektného vydavateľa, ktorý by mal tieto značky viesť do novej generácie interaktívnej zábavy pre fanúšikov na celom svete.“
Ako ďalej vysvetľuje medzinárodný marketingový riaditeľ Menno van der Bil, Deep Silver už má skúsenosti s hrami vybočujúcimi z radu, ako napríklad ohromne úspešnou značkou Dead Island. Preto Saints Row a Metro perfektne zapadajú do budúcej „zostavy“ a stratégie spoločnosti.
„Obidve rešpektované značky i legendárne štúdio Volition čaká svetlá budúcnosť,“ neskromne uvádza van der Bil. Aké však majú Nemci plány s v podstate už dokončeným titulom Metro: Last Light či pokračovaním Saints Row, zistíme až v nasledujúcich mesiacoch.