Od Henryho Hatswortha po Madden, Gene Rozenberg si zažil divokú jazdu v hernom priemysle. Po nedávnom zatvorení štúdia 38 Studios a zrušení ich MMO, Project Copernicus, Rozenberg cestoval do Poľska, aby sa stal vedúcim audia vo vývojárskom tíme Zaklínača 3. Vo videu okrem interview môžete počuť aj kúsok z nového herného soundtracku, ale taktiež aj to, ako sa vytvára.
Uvidíte a vypočujete si človeka, ktorý hudbu komponuje, rovnako ako nejaké tie inšpirácie či objasnenie, ako vlastne zrušený Project Copernicus pomohol dotvárať hudbu do Divokého Honu.
Video si môžete pozrieť na tomto odkaze.
A teraz zopár zaujímavostí o soundtracku samotnom:
- Vedúcim audia Zaklínača 3 je Gene Rozenberg, ktorý sám skladá hudbu a zaoberá sa dospelosťou a objemom soundtracku.
- Soundtrack je vytváraný tými istými partnermi, ktorí si prešli dlhým vývojom hier Zaklínača a odviedli fenomenálnu prácu.
- Prístup k hudbe je prispôsobivý – soundtrack je súdržný, ale veľmi rôznorodý. Štúdio sa inšpirovalo u 38 Studios a ich projekte Copernicus, ktorý, bohužiaľ, nikdy nebol vydaný. Napriek tomu sa na ňom mnohé naučili.
- Hudba by mala byť v pozadí a neupútavať všetku hráčovu pozornosť, napriek tomu by však mala presne dokreslovať atmosféru miesta a situácie.
- Bojový soundtrack má byť čo najviac adaptívny a interaktívny. Rozhodne by na hráčov nemala vyskakovať každých tridsať sekúnd stále tá istá hudba. Aj po desiatkach hodín strávených v hre sa budú objavovať nové veci.
- Inšpiráciou pre soundtrack k Zaklínačovi 3 je hudba z reálneho sveta, ale je dôležité spomenúť, že štúdio sa vracia ku svojim koreňom a detailne študuje populárnu hudbu z prvého Zaklínača. Audio nebude stereotypné, ako zväčša býva v dnešných „západných“ RPG, a bude čerpať zo slovanských koreňov.
Zdroj: gameinformer, facebook