Značka Prestigio sa na Slovensku i v Českej republike stala v poslednom štvrťroku 2012 jednotkou na trhu tabletov s operačným systémom Android. Vyplýva to z konečných výsledkov medzinárodnej analytickej a poradenskej spoločnosti International Data Corporation, ktorá monitoruje trh informačných a komunikačných technológií. Za dynamickým rastom značky stojí prispôsobenie Multipadu pre lokálnych používateľov, ako aj spotrebiteľsky atraktívny pomer efektu/kvality k cene.
Štvrtý kvartál 2012 pre Prestigio znamenal na slovenskom a českom trhu celkovo druhé miesto za lídrom trhu, spoločnosťou Apple. Okrem prvenstva medzi androidovými tabletmi sa značka stala v obidvoch krajinách najvýraznejším skokanom roka – v roku 2012 sa so svojimi celoročnými výsledkami dostala ako na Slovensku, tak aj v Českej republike z piateho na tretie miesto, teda druhé miesto na trhu tabletov s OS Android. International Data Corporation (IDC) zaznamenala pri značke Prestigio raketový nástup i v regióne strednej a východnej Európy (CEE), kde obsadila štvrté miesto.
Hlavným hráčom na obidvoch trhoch zostáva spoločnosť Apple s jej iPadom, ktorá však rástla pomalšie ako celý trh, čoho dôsledkom bolo zníženie trhových podielov tejto značky v oboch krajinách. Trh tabletov prešiel v roku 2012 ohromným boomom a zvlášť v sezóne na konci roka sa stal doslova módnym artiklom. Zatiaľ čo v roku 2011 pripadalo v Slovenskej republike na jeden tablet šesť klasických notebookov, v roku 2012 už iba jeden tablet na dva notebooky. Ešte zaujímavejšie je porovnanie s notebookmi, ktoré boli určené len pre domácnosti: na Slovensku i v Českej republike pripadal v poslednom štvrťroku 2012 na jeden tablet jeden notebook.