O tom, že nový Frostbite 3 engine je nádherný, nie je pochýb – presvedčiť sme sa mohli sami v 17-minútovom gameplay traileri, vydanom pred pár týždňami. Avšak engine samotný nestačí k tomu, aby hra vyzerala takto úchvatne. V nedávnom interview s producentmi Battlefield 4 sme sa však dozvedeli, že tajomstvom nádhernej grafiky v tomto traileri bola hra rozbehaná na 3K rozlíšení a 60 FPS.
Dahl, ktorý tento gameplay trailer nahrával, dodal, že hra dokonca ani nebežala na žiadnom super high-end počítači, pretože EA od začiatku chcelo skvelo optimalizovanú hru, aby si ju mohlo užiť čo najviac hráčov.
Podľa slov hlavného vývojára malo štúdio DICE dlhé diskusie s hardvérovými spoločnosťami o tom, ako hru čo najlepšie optimalizovať pre ten-ktorý kus hardvéru a už len to, že sa nikto pri traileri nepýtal, na akom rozlíšení to bolo nahrávané, je pre štúdio obrovský úspech.
Ďalej dodal, že hra zachytená v deme bola pre-alfa verzia prispôsobená tomu, aby sa výzorovo čo najviac podobala na finálnu verziu.
{embed_video http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=U8HVQXkeU8U}