Spoločnosť Telltale Games už dávnejšie oznámila, že sa dočkáme aj druhej série úspešného titulu Walking Dead. Pokračovanie obľúbenej hry nie vždy dopadne dobre, pretože je to často len o peniazoch. Druhá sezóna Walking Dead však nemusí patriť medzi tie nevydarené. Prinášame vám päť vecí, ktoré by sa podľa prieskumu portálu explosion.com mali vylepšiť oproti prvému dielu.
5. Zložitejšie hádanky
Hra Walking Dead z časti patrí aj do žánru point & click adventúr, v ktorom sa často vyskytujú nejaké tie hádanky či puzzle. Prvá séria váš mozog veľmi nepotrápila a ak áno, tak len veľmi málo. Je síce pravdou, že väčšina hráčov nechce od príbehu veľmi odbočovať, no sme toho názoru, že by sa hre zišli lepšie hlavolamy.
4. Menej spojlerov
Možno to znie čudne, no mnoho ľudí vopred predpokladalo, čo sa v hernom príbehu ďalej vyvinie, a to či už zo snímok „V budúcej časti uvidíte“, alebo len z jednoduchého dedukovania. Dalo sa zistiť, koľko postáv ešte žije, do akého problému sa dostanete alebo akým smerom sa budete uberať. Je to naozaj škoda, pretože hlavným aspektom hry bol príbeh a keď ste vedeli, čo sa bude diať, skazilo vám to zážitok.
3. Lepšie animácie
Ak sa na animácie pozrieme z diaľky, vyzerajú úplne skvelo. No keď sa pozriete bližšie, postavy sa pohybujú trocha sekane a celkovo to nepôsobí realisticky. Ďalším problémom je zosynchronizovanie hlasu postáv a pohybu úst, pretože nie vždy idú naraz a pôsobí to zle. Samozrejme, že animácie sa dajú odpustiť, no v druhej sérii by potešili vylepšenia.
2. Menej technických chýb
Hra The Walking Dead mala viacero technických chýb, či už hovoríme o PC alebo konzolových verziách. Od poklesu framerate cez stratené uložené pozície až po chyby, pri ktorých mizli jednotlivé postavy z obrazovky. Určite viete, ako človeka dokáže naštvať, keď hru vypnete na konci jednej z kapitol a po následnom zapnutí hry začínate úplne inde.
1.Rozhodnutia a ich dôsledky
Najdôležitejšou vecou, ktorú hra potrebuje, je viac rozhodnutí, ktoré budú mať väčší dopad na príbeh. V hre, v ktorej je hlavným faktorom otvorený príbeh, toto chýbať nesmie. Nechápete? Uvedieme príklad, no upozorňujeme na spojler, ak ste hru nehrali. Spomínate si na koniec druhej kapitoly? Vraciate sa z domu hrôzy a narazíte na auto plné surovín. Či už sa rozhodnete vziať ich alebo nie, v konečnom dôsledku nemáte na výber a vaša skupina veci z auta ukradne tak či onak. Alebo napríklad, keď ste boli zatvorení v mraziacom boxe a Larry dostal infarkt. Buď ste ho zabili vy, alebo váš priateľ, čiže v konečnom dôsledku nezáležalo na tom, ako sa rozhodnete. Avšak najväčšou chybou, na ktorú sme narazili v tejto hre bolo to, že akokoľvek ste sa v doterajšom priebehu hry rozhodovali, stále ste dosiahli ten istý koniec hry, dokonca vo všetkých prípadoch skôr či neskôr zomreli tie isté postavy. Nevravíme, že takéto veci v hre byť nemôžu, no hráči sú radi, ak rozhodujú o tom, čo sa v hre stane, a aký dopad to bude mať.
Ako to vidíte vy?
Videorecenziu na tento titul nájdete TU.