Ohľadne Dark Souls 2 ostáva ešte veľa otázok nezodpovedaných. V najnovšom rozhovore s režisérom hry Yui Tanimurom sme sa ale dozvedeli množstvo nových informácií, ktoré určite potešia nejedného fanúšika. Hovorilo sa hlavne o príbehu a mágii, ktorá by mala prejsť v Dark Souls 2 zmenami. O čo nové sa s nami Tanimura podelil?
Z celého interview sme vybrali tie najzaujímavejšie prvky, ktoré si zhrnieme:
- Úvodným prehlásením Tanimuru bolo, že Dark Souls 2 je momentálne na 60 % dokončené a oproti predošlým dielom pracuje na prostredí a environmentálnej stránke hry o polovicu viac ľudí.
- Novinkou budú nove animácie pre dual wielding (držanie dvoch jednoručných zbraní v oboch rukách), pre ktoré tím pracujúci na animáciách použil techniku motion capture, a teda zachytávanie pohybov reálnych hercov so zbraňami.
- Pre oživenie bojového systému budú pridané nové útočné kombá pre všetky zbrane.
- Zmenou prejde aj luk: pri mierení už nebudete musieť stáť na mieste, ale budete môcť chodiť, aj keď, samozrejme, pomalšie.
- V Dark Souls 2 uvidíme príbehové prepojenia s predošlým dielom a dokonca možno aj uvidíme známe tváre, alebo o nich v hre budú aspoň zmienky.
- Dokončenie Dark Souls 2 by malo trvať o niečo dlhšie ako Dark Souls, ale nemáme čakať nejaký obrovský rozdiel.
- Veľkými zmenami prejdú kategórie mágie a ich variácie oproti predošlým dielom.
- Dark Souls 2 bude mať implementované PTP (peer-to-peer) servery.
To by bolo zatiaľ všetko, ale stále nevieme, aké budú pokuty za zomretie či čo nového sa dá konkrétne čakať od „prekopanej“ mágie.
Zdroj: gameranx.com