Správa, v ktorú dúfalo mnoho fanúšikov Battlefield hier. Je nepochybne jasné, že žiadny Battlefield nemal lepšiu a zábavnejšiu deštrukciu ako práve Bad Company 2. V BF 3 možno vyzerala trocha krajšie, ale celkový výsledok výbuchov za veľa nestál. Tentokrát sa s príchodom BF4 vráti parádna kompletná deštrukcia všetkého, čo vidíte, a ako prídavok sa dokonca budú po výbuchoch vytvárať krátery, ako tomu bolo v BC2, a tak poskytnú možnosť nových taktík.
Z nejakého neznámeho dôvodu bola deštrukcia v BF3 nerfnutá až do bodu, kde ste budovy zničiť kompletne v podstate nemohli a poškodiť ste ich mohli len vopred preddefinovanými skriptami ničenia budov, a tak ste sa cítili ukrátení a sklamaní z ničivých vlastností vašich zbraní.
DICE je ale odhodlané toto zmeniť a priniesť to, čo ľudia na Bad Company tak milovali, do ich nového BF4.
Producent Aleskander Grondal: „Myslím si, že Battlefield Bad Company 2 mal oveľa lepší level deštrukcie ako BF3 a my to uznávame. Battlefield 3 neposkytol úroveň deštrukcie, ktorú sme chceli, a preto teraz chceme na tomto zamakať .“
Ku koncu rozhovoru sa zmienil, že demo, ktoré sme videli na prezentácii na E3, presnejšie mapu Siege of Shanghai, malo pred vopred oslabené budovy a zničenie mrakodrapu bol hráčmi spustiteľný event.