Ohlásenie
Mirrors Edge bolo a stále je veľkým prekvapením v hráčskej obci. Avšak, vývojársky náhľad na vec je diametrálne od lišný, objasňuje to aj prezident EA Labels Frank Gibeau. Inými slovami – prečo je práve teraz ten správny čas vrátiť sa do mesta plného mrakodrapov a dať Faith poriadne zabrať v reboote hry? Základ je podľa Gibeaua v next-gen technológii, silnom kreatívnom nápade a taktiež novom, zaujímavejšom príbehu, ktorý dá ponevieraniu sa po meste z každého pohľadu nový zmysel.Nápady a príbeh nie je všetko. Sila hry údajne leží najmä v prezentácii, animáciách a ďalšej novej technike, ktorú štvrtá generácia konzol ponúka, samozrejme, aj v ďalšej výpočetnej technike. „Stále sme o tej hre rozmýšľali, ale kopa vecí prišla dohromady – pravý príbeh, pravý vývojársky tím a správne možnosti z nového hardvéru – až to nás donútilo zaviazať sa a ísť za tým, “ hovorí Gibeau.
Mimo to bolo nedávno odhalené číslo celkového počtu predaných kópií pôvodnej hry, a to je len 2,5 milióna kópií. Je to relatívne málo, ale napriek tomu je Gibeau presvedčený, že reboot pomôže fanúšikovskej základni len a len rásť. Úspešne.
Ako sám hovorí, cieľom akéhokoľvek produktu je skúšať a pestovať si obecenstvo. Práve pri Mirrors Edge sa údajne berie ako samozrejmosť fakt, že hra mieri k zasiahnutiu širšej skupiny ľudí. So správnym príbehom a prístupnosťou, ktorú údajne ponúka. „Nie je to umelecký film. Ale vidíme v tom možnosť pestovať to.“
To, samozrejme, môže byť dvojsečná zbraň. Rozšíriť hru medzi viac ľudí je tiež často spôsob ako vymazať pôvodných fanúšikov a nahradiť ich novými, čo by chcel asi máloktorý vývojár. Znepokujúci je tiež fakt, že Mirrors Edge má mať otvorený svet. Nuž, nezostáva nič iné než čakať na viac informácií a najmä prezentácie hry. Stále však nový Mirrors Edge vyzerá byť dôstojným nástupcom svojho predchodcu.
Kedy si nový Mirrors Edge zahráme, netušia zrejme ani v EA, každopádne to bude na
PC , Xbox One a PS 4.