Ubisoft predstavil ich prichádzajúcu, masívnu multiplayerovú pretekársku The Crew v máji, ale aj napriek tomu, že hra je určená pre next-gen konzoly, priznal, že vývoj tejto hry začal už oveľa skôr. Počas rozhovoru s Digital Trends kreatívny riaditeľ Julian Gerighty povedal, že sa na hre začalo pracovať už pred štyrmi rokmi, ale vývojári si potom uvedomili, že by bolo lepšie počkať na novú vlnu konzol, ktorá by hre priniesla úplne iné kvality.
Gerighty ďalej v rozhovore povedal: ,,Stalo sa to asi pred rokom a pol, keď sme si uvedomili, že môžeme hru posunúť trochu ďalej (či už z hľadiska personalizácie sveta alebo jeho celkovej povahy), ale to iba v prípade vydania konzol Xbox ONE a PlayStation 4. Znamená to vlastne to, že v hre bude Miami radikálne odlišné od New Yorku, čo je vlastne normálne, ale zaberie to ohromné množstvo práce, aby to bolo prevedené naozaj excelentne. A to je možné iba na novej generácií konzol.“
The Crew si berie prvky z hier ako Burnout Paradise, ale tie, vďaka ktorým by ste mohli pretekať po celých Spojených štátoch, neexistujú, a preto ich museli najskôr vývojári vytvoriť. Z herného portálu IGN zase vieme, že tímu z Ivory Tower bolo zaistených hneď niekoľko vynikajúcich spisovateľov, ktorí budú dohliadať na príbeh The Crew. Príbeh bude napísany človekom, ktorý má na rováši dej Red Dead Redemption či autorom príbehu GTA. Podľa týchto informácií by hra mala byť poriadna ,,řežba“. Nemyslíte?