Po pomerne dlhej odmlke a totálnom tichu sa chlapci zo Sony Online Entertainment konečne rozrozprávali o ich ďalšom, očakávanom rozšírení sveta EverQuest. To podľa slov vývojárov nebude iba klasické MMO – také, aké ho definuje portfólio tohto žánru v dnešnej dobe. Titul je vo vývoji už od roku 2009 a kedy sa ho dočkáme je zatiaľ neznáme.
„S EverQuest Next sa vraciame späť k našim koreňom a tým prinesieme novú éru v žánri MMO,“ povedal John Smedley, prezident SOE.
„V dnešnej dobe množstvo MMO hier zlyháva, pretože hráči skonzumujú obsah rýchlejšie, než sú vývojári schopní vytvoriť. S EverQuest Next sme vytvorili žijúci svet, kde sú hráči jeho súčasťou a aj oni samotní môžu vytvárať nový herný obsah, paralélne s našim vývojom. Všetko je to v rukách hráčov a nám sa to tak páči.“
Zničiteľné prostredie – Žiadna z moderných MMO hier nezaviedla zničiteľnosť prostredia, ktoré platí a vzťahuje sa na každý jeden kus herného prostredia. U nás to tak bude a hráči budú mať možnosť manipulovať s takmer všetkým.
Trvalá zmena – Hráči budú mať tiež schopnosť zmeniť svet okolo seba k nepoznaniu a trvalo. Prostredníctvom spoločného úsilia obyvateľov sveta, vrátane hráčov, bytostí a NPC, sa mestské stavby môžu postaviť a zároveň aj zničiť, môžu sa vyhlásiť veľké vojny a epické dobrodružstva, ktoré sa budú ďalej vyvíjať.
Multikvalifikácia – EQN ponúkne hráčom možnosť preskúmať a komunikovať so svetom v závislosti na ich individuálnom štýle hry. Nenájdete tu žiadne úrovne, ale viac ako 40 odlišných tried (profesií) pri spustení. Hráči budú dokonca kombinovať schopnosti z každej triedy, vytvárať si skutočne vlastného hrdinu, ktorým si vyšliapu tu svoju vlastnú cestu.
„EverQuest Next nie je pokračovanie predchádzajúceho príbehu ,“ povedal Dave Georgeson, riaditeľ vývoja. A čo vy, sledujete, resp. tešíte sa na túto hru, alebo ste už onlineovky zavrhli?
{embed_video }
{embed_video }
{embed_video #at=28}