Kreatívny riaditeľ Jonathan Morin povedal, že Chicago vo Watch Dogs bude vďaka novej generácií konzol a sile cloudu pôsobiť naozaj živo. Ako sa sám vyjadril pre Xbox Wire: „Vďaka next-gen môžme potlačiť hranice nad to, čo je dnes možné, a môžeme hráča donútiť veriť, že každá jeho akcia má svoje dôsledky. Myslím, že keď sa hráč ocitne v meste, nebude len v ňom. Bude mať pocit, že v ňom žijú ľudia. Koniec koncov, každé mesto je definované jeho obyvateľmi.„
Morin dodal, že vďaka technológií nových konzol môžu ísť vývojári ešte ďalej. „Po prvý raz nebudú NPC iba stroje, čo chodia po chodníkoch,“ povedal. „Budú normálne ľudské bytosti so svojimi životmi.“ Ubisoft dodal, že kvôli menšiemu výkonu starších konzol bude na konzolách PS3 a X360 menej ľudí simultálne na obrazovke. Autori však zdôrazňujú, že všetky verzie hry budú v zásade rovnaké.
Watch Dogs očakávame na X360, PS3, Wii U a PC už 19. novembra, verzie pre XOne a PS4 sa chystajú niekedy počas vianočných prázdnin.