Ako už vieme od E3, Dark Souls 2 bude bežať na novom grafickom engine, avšak v jednej kľúčovej veci sa bude „držať “ svojho predchodcu, ktorým je Havok fyzikálny engine. Ten je zodpovedný za detekciu kolízií a fyzické simulácie. Systém bežal na „rag-doll“ správaní objektov v prvom dieli Dark Souls. V hre pomáhal v konfrontáciách, manažmente či pri úmrtiach, a taktiež prispel k lepšej fyzike hry. Mŕtve telá sa vďaka tomu vždy správali osobitne a boli trocha nepredvídaťeľné, keď sa hýbali a krútili po zemi.
Ako sme videli minulý týždeň v traileri, Dark Souls 2 bude po grafickej stránke vyzerať výborne vďaka tomu, že titul je vyvíjaný na PC platformu už od začiatku tvorby. Podľa riadiťeľa Yui Tanimura hra vyjde v marci 2014.
Zdroj: PCGamer