Podobne ako predchodca, Dark Souls 2 dovolí hráčom zanechať po sebe nápomocné správy, ktoré môžu vidieť aj ostatní hráči. Mnoho takýchto „čmáraníc“ je rozosiatych po svete a môžu sa tak zmeniť na užitočné tipy, ktoré pomôžu dobrodruhom zdolať určitú prekážku. V prípade nejakej instancie by mohol takýto tip prezradiť, ako sa vyhnúť rôznym pasciam, kde sa ukrývaju najlepšie poklady, alebo akú taktiku zvoliť na toho ktorého bossa.
V Dark Souls 2 budú takíto hráči, ktorí po sebe zanechajú zmysluplnu a užitočnú informáciu odmenení. Aby odradili hráčov od trolovania a podporili nápomocné správanie, FromSoftware sa rozhodli implementovať do tohto systému aj systém hodnotenia. Hráči tak budú mocť každý tip, čiže každú takúto „čmáranicu“, ohodnotiť.
Odmenou za prínosnú správu bude bonusové uzdravenie počas bitiek, ktoré sa rovná efektu Stone of Healing. Ako dôkazový materiál slúži video. Hráč použil Orange Soapstone, aby položil správu s textom vedľa ohniska. Približne v čase 5:40 sa objaví okolo postavy žlté svetlo a doplní mu život.
Takže, čo z toho môžeme vydedukovať? Hra by mal byť celkom pekne ťažká, ťažšia než predchodca. Inu, uvidíme.
{embed_video http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=YoJTrgQGiCs#t=161}