Ako si iste všetci pamätáte z predchadzajúcich dielov Batmana, vieme, že titul vždy veľmi dobre spolupracoval s možnosťami hernej fyziky od nVidie. Samozrejme, inak to nebude ani tento raz, ba dokonca vývojári na hernej fyzike ešte zapracovali, a tak sme sa dočkali veľmi realistickej hernej akcie vďaka technológii PhysX, ktorá má na starosti okrem častíc po podlahe aj dym, tekutiny, hmlu a hlavne ich realistické správanie.
Do hry tiež pribudla nová možnosť Antialiasingu TXAA a dokonca aj podporu herného rozhrania DirectX 11 a tým pádom aj teselácie. TIež pribudlo aj HBAO+, ktoré má na starosti jemnejšie tieňe, hĺbku zorného poľa a podobne. Za všetky tieto nové technológie hra vďačí nVidia GeForce GTX.
{embed_video www.youtube.com/watch?v=E0GnVSyYDjQ}
Batman: Arkham Origins vyjde na PC, PS3, XBOX 360 a Wii U už 25. októbra