Arma nie je o príbehu. Vedia to hráči, vedia to aj kutilovia z Bohemia Interactive, ktorí sa rozhodli najnovší počin s číslovkou 3 vydať bez príbehovej kampane s tým, že ju dodajú neskôr v podobe DLC-čiek. Aj napriek vyššie zmienenému si väčšina hráčov mohla povedať, že by to hru ochudobnilo a v určitom smere by jej to aj uškodilo. S odbitím dátumu vydania ale všetky obavy vyprchali a presvedčiť sa o tom môžete aj v našej recenzii.
Oficiálny dôvod odkladu príbehovej kampane bol nedostatok času na dokončenie a následne vyladenie, prípadne odstránenie bugov, ktoré sú pre sériu typické. Nebojte, dlho sa nenačakáme! Prvé kampaňové DLC s názvom Survive hodlá na základňu pristáť už 31. októbra, pričom nám predstaví nového hrdinu, Bena Kerryho, člena mierových jednotiek NATO.
„Nie je to len o našom príbehu, ide aj o novú možnosť, ako v celej hre vybudovať nové stavebné základy – nové zbrane, animácie, 3D objekty, skriptovacie moduly,“ poznamenáva Jay Crowe, kreatívny riaditeľ.