Počas konferencie od Nvidie v Montreale sme sa dozvedeli ďalšie podrobnosti o rozdieloch Assassin’s Creed IV: Black Flag medzi next-gen, old-gen a PC. Podľa Sylveina Trottiera, ktorý odhaľoval a vysvetľoval tieto podrobnosti, celá technológia, na ktorej leží titul od Ubisoftu bola vytvorená na PC a až potom bola prenesená na konzoly. Prichádzajúca generácia a PC bude obsahovať nové vizuálne dobroty.
Next-gen a PC:
- Dynamická zeleň – zeleň bude viac hustejšia a viac rozsiahlejšia
- Dážď – dážď sa bude pohybovať s vetrom a pokiaľ bude pršať, vytvoria sa dynamické kaluže, 3D dážď a mokré povrchy
- Parallax Occlusion – zaručuje hladšie objekty
- Volumetrická hmla – hmla bude poskytovaná prostredníctvom miest a vplyvom osvetlenia
- Vysoké rozlíšenie textúr
- HBAO ambient occlusion
- Lepšie tiene
- Motion Blur, depth of field, lens flares, god ray a mnoho ďalších
PC získa navyše tieto nasledujúce funkcie:
- HBAO + ambient occlusion
- Vylepšené soft shadows
- MSAA, TXAA Anti Aliasing (TXAA je výhradne v Nvidia kartách)
- Lepšie god ray
- Podpora 4K rozlíšenia
Stará Generácia :
Nová Generácia:
PC:
Video: {embed_video }
Zdroj: dualshockers.com, youtube.com