Včera sme vám priniesli trailer na pripravovaný datadisk pre hru Diablo III, Reaper of Souls. Pár hodín na to vyšli o ňom nové informácie, tie sa týkajú hlavne dvoch nových módoch, ktorých sa dočkáme. Konkrétne ide kampaň a dobrodružstvo, ktoré do hry pribudnú. Tiež sa dozvedáme viac o dvoch typoch randomizovaných questov, ktoré budeme môcť v novom datadisku hrať.
Zakaždým, keď hráči vyberú novú hru, ponúknu sa im na výber dva režimy, Kampaň a Dobrodružstvo.
Kampaň
V režime Kampane si hráči zopakujú role hrdinov Svätyne. I cez väčšie zameranie na príbeh, všetky questy, cut-scény, a in-game scény zostanú v tomto režime na rovnakej úrovni, ako v originálnej hre. Postup cez 5 vzrušujúcich aktov hry je zámerne lineárny. Mód Kampane je veľmi podobný doterajšiemu zážitku z pôvodnej hry.
Dobrodružstvo
V tomto móde boli všetky prvky príbehu vyhodené a všetky waypointy odomknuté odzačiatku, povoľujúc hráčom preskúmať svet od začiatku a hrať hru tak, ako hráč chce – dokonca i cez všetky Akty. Svet sám o sebe bude hráčovi bojiskom – choď, kam chceš, zabi, čo chceš.
Módy sú neustále k dispozícií a dá sa medzi nimi prepínať podľa vašej nálady. Ako bonus vám datadisk ponúka všetky obtiažnosti odzačiatku odomknuté, čím vám dáva ešte viac možností kontroly nad svojím herným zážitkom. Nechcete hrať Kampaň za každú postavu? Nemusíte. Chcete „farmiť“ v Dobrodružstve a potom hrať Kampaň? Nie je problém!
Mód Dobrodrúžstva navyše ponúkne dva nové druhy random-questov, konkrétne Bounties a Nephalem Rifts.
Bounties
Mať otvorený svet k dispozícií je síce fajn, ale čo keď sa vám nechce tvoriť si svoje vlastné dobrodružstvo? Preto sú tu Bounties, randomizované questy, ktoré sú optimálne a tým pádom nepovinné, dostupné len v Dobrodružstve. Bounties sú tiež dizajnované tak, aby hráčovi ukázali rôzny obsah hry. Dočkáme sa hlavne úloh typu zabi unikátnu príšeru, bossa, vyčisti dungeon alebo dokonči event. Každý Akt bude mať svoje vlastné Bounties.
Za dokončenie setu Bounties dostanete bonusové peniaze a skúsenosti. Bounties by mali tiež hráčovi ponúknuť rôzne legendárne veci. Hráči budú tiež odmenení novým druhom itemu, Rift Keystone, ktoré vám ponúknu prístup k ďalšiemu typu úloh, Nephalem Rifts.
Nephalem Rifts
Tiež ide o randomizované questy, ktoré sú určené tak na 10-15 minút. Miestom konania sú dungeony, ktoré majú hráčovi po otvorení priniesť neustály príjem nových vzrušujúcich momentov, pri každom hraní by mali byť iné a ponúkať iný loot. Tieto questy sú narozdiel od Bounties kompletne randomizované, čiže sa v nich dá nájsť obsah zo všetkých Aktov, vzhľad dungeonov, itemy, príšery, nasvietenie, voda, jednoducho všetko.
Bude to, samozrejme, kompletne náhodne vygenerované, rovnako ako i náhodné boss-fighty. Každý dungeon môže byť až 10 levelov hlboký, ale i to je náhodné (môže mať i menej, viac nie, jeho veľkosť je čiste o náhode).
Malá galéria screenov z hry vám ukáže, ako môžu dungeony vyzerať:
V týchto dungeonoch budete môcť nájsť i svätyne, ktoré vám poskytnú dočastnú výhodu nad nepriateľom. Tiež nebude ničím výnimočným, keď v dungeone stretnete naraz summonerov kostlivcov z prvého Aktu a podpaľačov Morlu z Aktu štvrtého.
Vyzeralo by to nejak takto:
Aby ste sa do Nephalem Rifts dostali, jednoducho prinesiete svoj Rift Keystone, čo ste dostali po dokončení nejakého Bounty questu alebo ako random loot počas hry v Dobrodružstve do hocakého Town hubu a kliknete na najbližší Nephalem obelisk. Prejdete cez portal, a môžete začať zabíjať všetko, čo sa hýbe a snaží sa vás zabiť.
{embed_video }