Kým sa nejaká vec dostane do predaja, prejde si dlhou cestou cez ruky návrhárov, dizajnérov a recenzentov a až tak sa dostane priamo do vašich rúk. V peknom a praktickom šate, s parádnym výkonom vnútri a ešte aj dlhou životnosťou. Takto by mal vyzerať ideálny produkt, ktorý bude lámať rekordy predajností a najmä spokojnosti. Typickým príkladom je Xbox One. Ide o prepracovaný kus hardvéru, na ktorom sa pracovalo dlho a precízne.
Aj tam sa ale môžu objaviť nejaké chybičky, ktorým sa pri vývoji nezabránilo. Vývoj konzoly objasnil šéf-dizajnér projektu Xbox, Carl Ledbetter.
„Prácu na dizajne som začal v roku 2010, kedy ma o to požiadali. Bolo to náročné, museli sme komunikovať s jadrom hráčskej skupiny o pripravovanom projekte a zároveň sme potrebovali zvyšovať popularitu vtedajšieho Xboxu u nových ľudí.“
Ako v rozhovore ďalej spomína, ďalšie dva roky pracoval na dizajne, vytvoril už prvý 3D koncept. On a jeho tím sa snažili byť neskutočne pozorní, aby bol dizajn revolučný a robustný, ale aby sa zároveň v obývačke dokázal skryť do úzadia.
Ani s vývojom ovládača to nebolo jednoduché. Už ten vtedajší ľudia obľubovali, zvykli si naňho. Dizajnérsky tím sa snažil zachovať jeho kvality na čo najvyššej úrovni a zároveň nepridávať veľa nového, nepridávať niečo, na čo hráči neboli zvyknutí. Aj napriek tomu má dnes gamepad 40 rôznych vylepšení. Pri testovaní prešiel dvoma tisíckami rúk, ktoré ho skúšali.
Celkovo dizajnérsky tím vytvoril 75 návrhov novej konzoly, 200 návrhov ovládača a 100 konceptov senzoru Kinect. Zámerom bolo urobiť konzolu aspoň takú dobrú ako bola doteraz, čo sa podarilo.