Aj keď sú vojny medzi Xboxom 360 a PS3 nahradené vojnami medzi novšími generáciami konzol, agentúra Gfk urobila prieskum slovenského trhu v oblasti herných konzol. Aj keď sa to nezdá, predaje konzoly Xbox 360 z roka na rok narastajú a v roku 2013 získala nadpolovičný podiel na trhu.
“Podiel konzoly Xbox 360 na slovenskom trhu nás mimoriadne teší. Predaje z roka na rok narastajú vďaka výhodným baleniam konzoly s novým dizajnom a širokej ponuke pripravovaných a vydaných herných titulov,” povedal Marek Fedorov, manažér divízie Xbox v spoločnosti Microsoft Slovakia.
“Konzolu Xbox 360 podporujeme a plánujeme podporovať skvalitnením online zážitkov a posilnením doplnkových služieb na Xbox Live,” dodal.
Do tejto stratégie zapadá program Games with Gold, určený hráčom so zlatým členstvom Xbox Live, ponúkajúcim plné hry zadarmo každý mesiac a pripravované herné tituly. Prvou lastovičkou bola multiplayerová online akcia World of Tanks: Xbox 360 Edition, spustená 12. februára, na ktorú nadviaže jedna z najočakávanejších hier roka 2014, Titanfall. Vo verzii pre Xbox 360 bude dostupná od 28. marca 2014. Službu Xbox Live využíva 48 miliónov hráčov v 41 krajinách sveta.