Možno toho teraz nie je veľa, čo sa dá hrať na PlayStation 4, ale rok 2014 je plný vysoko očakávaných next-gen titulov. Na dva projekty si posvietilo aj samotné Sony a pripravilo pre ne 30-sekundové spoty alebo krátke videá. Tými projektmi sú Watch Dogs od Ubisoftu a Destiny od Bungie. Samotné heslo “Sharing Means Caring”, teda zdieľanie, sa Sony vyplatilo už v minulosti a tak nie je dôvod prestať s touto marketingovou kampaňou. Výsledkom sú už spomínané videá. I keď sú pomerne stručné, rozhodne sa ich oplatí vidieť.
{embed_video }
Nanešťastie, ešte si počkáme nejaký ten čas, kým si užijeme obsah hier, pretože Watch Dogs vychádza 27. mája a Destiny až 9. septembra. Našťastie, Infamous: Second Son prichádza už túto jar.
{embed_video }
Zdroj: gameranx.com, youtube.com