Hayssam Keilany, ktorý je autorom Brigade enginu, zdieľal nové video. Vo videu môžeme vidieť tretiu verziu tohto enginu, ktorý sa uvádza ako „first real-time path tracing“. Brigade je extrémne rýchly GPU path tracer, ktorý podporuje lepšie osvetlenie, presné odrazy / využitie svetla na zakrivených povrchoch, neobmedzené tiene a skutočné svetlá. Tím takisto pracuje na znížení šumu vedľajších efektov, ktoré spôsobujú jeho renderovacie metódy.
Brigade je v podstate opisovaný ako silný grafický API, ktorý je ale ľahko nahraditeľný Microsoft DirectX alebo OpenGL grafikou. Video je ešte „dosť“ zašumené, ale vývojári pracujú na jeho odstránení, či sa im to podarí je už otázkou. Zatiaľ tento engine nemá využitie, ale nebude dlho trvať, kým sa bude používať v hernom svete, a stane sa tak konkurentom napríklad k Unreal enginu. Užite si video.
{embed_video }