Tony Hawks‘ Ride bol rozhodne odvážny a možno aj v istom smere inovatívny, no zároveň aj nedotiahnutý a kritikmi neprijatý. V teórii to fungovalo skvelo: Postavili ste sa na niečo, čo sa nápadne podobalo skateboardu a svojimi pohybmi na ňom ste ovládali hru. Teoreticky by ste na skateboard mohli postaviť aj svojho dedka a dokázal by zopár ollie, či back-flipov.
Z praktickej stránky to však takto nefungovalo. "Prkno" reagovalo na Vaše pokyny možno až príliš rýchlo, no niekedy vôbec a sem-tam sa priplietla jeho absolútna ignorácia. Taktiež hra stála vzhľadom na skateboard "trocha" viac, než normálna hra. Aj to sú dôvody, prečo sa hra predávala zle. Tony Hawk a Activision, ale ešte pravdepodobne neskončili a ďalšiu hru so skateboardom by sme mali očakávať túto zimu. Zatiaľ ale, hra nebola potvrdená ako Ride 2. "Veľa času zabralo ladenie hardware-u, takže na software nám už neostalo veľa času." tvrdí šéf firmy Mike Griffith. Ak by teda trocha zamakali na oboch veciach, mohla by vzniknúť veľmi zábavná a zaujímavá hra v peknom kabátiku. Vzhľadom na to, že od Sony aj Microsoftu prichádzajú pohybové ovládače, pre vývojárov sa otvárajú ešte lepšie možnosti.
zdroj: meodia.com