Väčšinu z vás, ktorá si otvorila tento článok, zrejme zaujal predovšetkým obsah jeho nadpisu, týkajúci sa nadchádzajúcej hry Fable III. Je to tak, čierne na bielom, presne tak to povedal geniálny herný dizajnér Peter Molyneux – čo sa týka návrhu hry, tvorcovia pôjdu úplne iným smerom a to môže fanúšikov predchádzajúcich titulov v sérii Fable pekne nas… no verí tomu, že je to bez debaty správne rozhodnutie.
Molyneux predstavil novinárom ranú verziu hry, pričom objasňoval mechanizmus „dotyku“ a „morfovania“. Zvedaví novinári sa ho pýtali, čo tým myslel, keď vo svojom interview pre Gamereactor v jednom momente ukázal na monitor a zvolal „Pozrite sa na obrazovku! Je úplne prázdna! Načo nám treba sk…ený ukazovateľ zdravia?“. Tím okolo hry sa rozhodol, žze ukazovateľ zdravia v hre nepoužije a inšpiruje sa nedávnymi akčnými hrami a strieľačkami z prvej osoby. Využije teda moderné technické možnosti a stav hrdinu sa v hre vyjadrí vizuálne, napr. zhoršeným videním a krvou po obrazovke, keď sa bude hrdina blížiť k smrti.
Bude to teda znamenať, že tu v porovnaní s minulými nebude prítomný rozsiahly systém ponúk? Na to Molyneux odpovedal: „2-D časti hier Fable 1 a Fable 2 boli nanič, preto si ľudia nemenili oblečenie ani zbrane.“ Ako ďalej povedal, vo Fable 3 zariadil, aby úprava zovňajšku a vybavenia postavy proste patrila medzi herné činnosti, ktoré hráč bude robiť. Takže ako vyzerá, užívateľské rozhranie Fable III bude mimoriadne strohé.
zdroj: thelostgamer.com