Ak ste si aj vy položili otázku, prečo po všetkých tých rokoch, počas ktorých sa CD Projekt RED postupne vyšvihol medzi vývojársku hernú elitu vydaním série The Witcher primárne na PC, štúdio zabuchlo v prípade The Witcher: Battle Arena pred svojou najhlavnejšou platformou dvere, máme pre vás odpoveď. Poľská spoločnosť chce „dobyť“ ambiciózny mobilný trh, teda v prenesenom význame.
Tvorcovia sa na túto tému vyjadrili v rozhovore pre herný web Rock, Paper, Shotgun, kde sa nechali počuť, že aj keď sú si vedomí toho, že žáner MOBA má na platforme PC ako na ružiach ustlané a s používaným enginom Unity by nebol problém hru portnúť, momentálne sa sústredia na mobily. Hlavným dôvodom teda je, že PC platforma je podobnými hrami doslova preplnená.
Ďalšie platformy nie sú určite vôbec vylúčené a CD Projekt RED si chce pravdepodobne najprv vyskúšať, či je chrup mobilného hrania zdravý, a či zároveň vydrží nápor pomyselných sladkých bonbónov hrateľnosti, ktoré doslova sršia z každej ich hry. Základné informácie o hre si môžete prečítať na oficiálnych stránkach.