Otvorená beta Battlefield Hardline z dielne štúdia Visceral už pred nejakou tou chvíľou skončila a zdá sa, že vývojári skutočne dali na rady hráčov a pokúšajú sa titul vylepšiť. Celý zoznam bol dnes zverejnený na oficiálnom Battlefield blogu. Zmien je spolu 10 a nám ostáva dúfať, že hra sa ich pomocou posunie k lepšiemu.
- Prvá zmena sa týka explózií. Tie boli podľa hráčov prehnané a tak sa ich Visceral rozhodol zmenšiť, aby sa priblížili k realite, no zároveň neubrali na zábave.
- Druhá zmena sa týka Mechanika. Ten bol v mnohých situáciách jeden na jedného bezbranný, keďže jeho zbrane nie sú také silné ako tie ostatných povolaní. Vývojári ho preto vybalansujú a taktiež zmenia meno povolania. Nové meno zatiaľ nie je známe, no bude vybrané aj vďaka hráčom.
- Tretia a štvrtá zmena sa týkajú používateľského rozhrania, konkrétne HUD a obrazovky prispôsobenia vybavenia. Pôjde najmä o grafické úpravy.
- Vďaka piatej zmene by mali do hry pribudnúť možnosti interakcie s prostredím. Na mapách sa objavia napríklad interaktívne dvere, rádiá alebo skrinky s muníciou.
- Šiesta zmena určite poteší všetkých. Aj vy ste si prezerali vybavenie a keď ste sa konečne rozhodli, čo si vezmete, tak už bola polovica kola za vami? Dobrá správa je, že ľudia vo Visceral sú si toho taktiež vedomí a predĺžia kolá.
- Číslom sedem sa stáva život ľahkých vozidiel. To, aby jeden zásobník ľahkého guľometu premenil vás a váš sedan na Ghost Ridera, nebolo práve zábavné.
- Ôsma a deviata zmena sú viac-menej opravy chýb. Prvá sa týka opravy zvuku, keď išlo najmä o výpadky počas hrania. Tá druhá by mala opraviť oživovanie. Pokiaľ bol medzi vami a mŕtvym spolubojovníkom napríklad medkit alebo ammo box, tak nebolo oživenie kvôli chybe možné.
- Posledná chyba „opravuje“ asi najviac diskutované vypočúvanie. Totiž, ak ste pomocou taseru T62 CEW niekoho trafili a mali ste namiesto noža nejakú non-lethal zbraň, napríklad baseballovú pálku, mohli ste danú obeť zatknúť a následne vypočuť, čo vám odhalilo na pár sekúnd pozíciu úplne všetkých nepriateľov na minimape. To dávalo, samozrejme, vám a vašim spoluhráčom obrovskú výhodu. Po novom sa vám zobrazia nepriatelia iba v určitom okruhu od miesta vypočúvania, no budete ich vidieť, akoby ich označil niektorí z vašich spoluhráčov, čiže výsluch bude menej a zároveň aj viac nápomocný.
Ako sa vám páčia tieto zmeny? Zmenili by ste na hre ešte niečo? Podeľte sa s nami v komentároch. Battlefield Hardline vychádza 23.10.2014 a bude dostupná pre PS3, Xbox 360, PS4, Xbox One a, samozrejme, PC.
Zdroj: Battlelog, IGN