David Goldfarb, herný tvorca známy hlavne vďaka PayDay 2, sa rozhodol opustiť štúdio Overkill Software a založiť si svoje vlastné. David priznáva, že jeho túžbou nikdy nebolo vytváranie hier pre iných ľudí bez ohľadu na to, aké dobré by boli, on už odjakživa chcel vytvárať vlastné veci. Aj napriek tomu ale drží svojmu bývalému štúdiu palce a verí, že budú úspešní aj naďalej.
Jeho terajšie štúdio, ktoré zatiaľ má len štyroch vývojárov, sa nebude zameriavať na vývoj AAA titulov. David chce nájsť žáner, ktorému by sa mohol podvoliť, a to by v Overkill Software nikdy nemohol dosiahnuť. Na druhej strane zase nemáme očakávať hry žánru MOBA, pixel-art či adventúrne novely, skôr RPG, ktoré veľmi obľubuje.
David Goldfarb pracoval v predchádzajúcom štúdiu od roku 2012, kde prišiel po niekoľkoročnom pôsobení v EA Digital Illusions CE. Tam pôsobil ako scenárista a hlavný dizajnér Mirror’s Edge či Battlefield 3.