Vesmírny simulátor Space Game Elite: Dangerous, ktorý mohol byť dokončený vďaka úspešnému Kickstarteru, bude podľa slov tvorcov obsahovať aj také efekty a nastavenia, ktoré nezvládnu ani dnešné najmodernejšie počítače. O túto zaujímavú informáciu sa v rozhovore pre Eurogamer podelil David Braben, vedúci vývojár štúdia Frontier Developments, ktorému v podstate ani neprekáža, že tieto efekty dnes nerozbehá prakticky nikto (v tom zmysle, aby sa zachoval plynulý framerate).
Podľa jeho slov vyzerajú výborne a z toho dôvodu ich v hre nechali. Samozrejme, hra má vyzerať znamenite aj s pre dnešné počítače vhodnými nastaveniami, no vzhľadom na pokročilé nastavenia má byť technicky vyspelá ešte dávno po jej vydaní, a to aj vtedy, keď si už hráči zaobstarajú nové PC „zajtrajška“.
Space Game Elite: Dangerous vyjde v zatiaľ nešpecifikovanom dátume počas tohto roka na PC (verzie pre PlayStation 4 a Xbox One sú stále zvažované), no ak sa jej už fakt nemôžete dočkať, 29. júla zbystrite pozornosť, pretože tvorcovia vtedy spustia beta testovanie.