Keď Microsoft na X10 oznámil, že PC verzia Alana Wake-a nebude, odvôvodnili to tým, že hra sa viac hodí na veľké obrazovky – televízne obrazovky. Oskari Häkkinen z Remedy pri rozhovore s VG247 v Londýne povedal, že rozhodnutie vynechať PC verziu bolo viac o sústredení sa na jednu platformu, ako na niečo iné.
„Hovoriť, že Alan Wake sa hrá najlepšie na pohovke s 5.1 priestorovým zvukom a veľkou TV obrazovkou si myslím, že je viac o preferencii ako o niečom inom,“ povedal. „Nechceme povedať, že PC hráči si za PC hru užiť nemôžu. To určite nehovoríme. Tiež máme z hrania na PC silné dedičstvo.“
„Ale, úprimne povedané, sme malé štúdio. Je nás 50 ľudí a ako malému štúdiu nám dáva oveľa väčší zmysel zamerať sa na jednu platformu. V súčasnosti sa plne zameriavame na Xbox verziu a pokiaľ ide o to, čo budúcnosť prinesie, nemáme čo oznámiť a ani na to nemyslíme.“
„Sme plne sústredení na Xbox 360 verziu.“
zdroj: vg247.com