Vývojári zo štúdia Techland vysvetľujú systém prirodzeného pohybu, ktorý implementovali do ich novej zombie rubanice Dying Light. Vo svojej podstate to nie je žiadna veda, ide jednoducho o to, aby sa hráč v hre cítil čo sa týka pohybu absolútne voľný a bez obmedzení. Tvorcovia vysvetľujú, že chceli niečo úplne nové, čím by zaskočili všetkých, a teda celý svet.
V Dying Light budeme podľa všetkého môcť vyskočiť, preskočiť a podliezť úplne všetko, čo sa bude z hľadiska fyzikálnych zákonov dať. Hra nás nebude ničím obmedzovať a napríklad nám dovolí skákať zo strechy budov do veľkých odpadkových košov. Pri preskakovaní objektov budeme môcť rovno kopať do nepriateľov, či pri úteku si pomôcť hákom, ktorým sa vyškriabame hore na budovu.
Tento zombícky Mirror’s Edge (Zombie’s Edge) vyjde na PC, PS3, PS4, X360 a XONE počas februára budúceho roka.
{embed_video }