„Keď máte víziu vytvoriť RPG hru, ktorá zanechá dlhotrvajúci dojem, nepremýšľate nad rozlíšením alebo počtom snímkov za sekundu,“ vysvetľuje Michał Krzemiński z CD Projektu a ďalej objasňuje dôvody, prečo Zaklínač 3 na 60fps nepobeží. Hovorí o zameriavaní sa CD Projektu na hrateľnosť a možnosti sveta.
Môžeme priznať, že tretí Zaklínač je jedna z najlepšie vyzerajúcich hier tejto generácie, samozrejme, po boku Ryse: Son Of Rome, DriveClub alebo The Order: 1886.
Ale čím sa Zaklínač od týchto hier odlišuje, je určite dokonale otvorený svet. Hry, ktoré boli menované, sú prevažne lineárne, no Zaklínač vytvára iný pohľad na hry ako také.
CD Projekt nám potvrdil, že Zaklínač pobeží na 1080p/30 fps a 900p/30 fps. Doba, kedy CD Projekt hovoril o konzolových 60fps sa pominula, s pomyslením na hardware požiadavky.
Art Producent Michał Krzemiński sa k téme vyjadril:
„Nepremýšľame o tom takto. Keď máte víziu vytvoriť RPG hru, ktorá zanechá dlhotrvajúci dojem, nepremýšľate nad rozlíšením alebo počtom snímkov za sekundu. Myslíte na dobrodružstvo, na žijúci svet a veci, ktoré v tomto svete bude možné vytvárať. Technické aspekty sú pre nás až druhoradé, no to neznamená, že nechceme, aby hra po grafickej stránke vyzerala úžasne.“
Musíme s Michałom súhlasiť. Pri vytváraní tak masívneho sveta, ako má mať tretí Zaklínač, grafická stránka musí ísť na druhé miesto. Samozrejme, na grafike záleží, no hrateľnosť je určite prvoradá.
Tretí Zaklínač má vyjsť už v máji, a to na PS4, Xbox One a PC.