Počas živého prenosu na Twitchi sa jeden zo scenáristov série Assassin’s Creed Darby McDevitt vyjadril, že do budúcna sa možno nechajú inšpirovať modernou dobou predstavenou v dieli Brotherhood, konkrétne mesto Monteriggioni. Táto lokácia bola v Brotherhood použitá, podľa jeho slov, lebo ju mali stále k dispozícii z Assassin’s Creed II. Ich plánom je postupne znovu využiť rôzne lokácie, a tak sa až dopracovať k robustnej lokácii zasadenej do prítomnosti.
Darby pripomína, že viac súčasnosti majú v hlave v podstate stále, len jej implementovanie musí byť urobené s citom. Napríklad aj taký minuloročný nepodarok Assassin’s Creed Unity už mal obsahovať bohatšiu modernú dobu, no nakoniec bola z hry vyškrtnutá. Hra bola podľa ich slov kompletne čerstvá, predstavená na novej generácii, a tak by vytvorenie moderného sveta vyžadovalo ohromné množstvo úsilia a ľudských zdrojov.
Okrem toho všetci scenáristi v súčasnosti pilne pracujú na zosumarizovaní histórie tzv. Prvej civilizácie (First Civilization) so všetkými známymi veľkými momentmi i situáciami, o ktorých ste možno ešte ani nepočuli. Podľa tejto časovej osi by sa mali rozvíjať aj ďalšie príbehy série tak, aby všetko do seba pekne zapadalo. Taktiež to bude slúžiť ako pomôcka pre budúcich scenáristov v orientovaní sa medzi všetkými tými postavami a dejmi.