Šéf Microsoft Research Asia Hsiao-WUen Hon priznal, že spoločnosť je dosť pomalá pri zohľadňovaní chutí spotrebiteľov. Vyhlásenie odzrkadľuje šnúru "me too" produktov ako vyhľadávací engine Bing, Zune MP3 prehrávač, online marketplace a dokonca prichádzajúci smartphone. Slovíčko "inovácia" sa s Microsoftom nespája už dlhú dobu.
"Keď sa obzriem do minulosti, mali sme pre zákazníkov robiť viac," povedal pre The Sydney Morning Herald. "Ak hovoríme o firemných zákazníkoch, musíme si uvedomiť, že po príchode domov sa z nich stávajú bežní spotrebitelia."
Zdá sa, že Microsoft nebude na trh tlačiť najnovšie zariadenia, ale sústredí sa na potreby zákazníkov 5 až 10 rokov dopredu. To znamená
zaručiť, že každý človek na planéte bude mať PC, alebo vytvoriť prostredie, kde NUI – Natural User Interaction (interaktivita používateľa) nahradí zastaralé GUI.
Hon povedal, že Project Natal a Windows 7 sú prvé kroky.
"Keď prinášame niečo nové ako je Natal, máme vedcov pracujúcich na prvej verzii a zároveň vedcov uvažujúcich o druhej verzii, aby sme zaručili, že si udržíme túto technológiu."
zdroj: tomsguide.com