Electronic Arts plánujú za niekoľko najbližších rokov zväčšiť svoj digitálny herný biznis na tretinu ich celkového príjmu. Tomuto plánu majú pomôcť aj dlhé, spoplatnené demá.
Táto správa prišla počas návštevy analytika na riaditeľstve Electronic Arts v Redwood City, kde sa stretol s vedením spoločnosti.
Jednou zo stratégií Electronic Arts bude vydávanie „prémiového stiahnuteľného obsahu“ ,ako to sami nazývajú, na Playstation Network a Xbox Live za cenu od 10 do 15 dolárov a neskôr vypustiť plnú hru za plnú cenu. Túto správu povedal generálny riaditeľ Electronic Arts Redwood Shores Studio, Nick Earl analytikovi z Wedbush, Michaelovi Pachterovi počas ich nedávneho stretnutia.
Pachter vo svojej správe zo stretnutia píše, že prémiový sťahovateľný obsah bude „v podstate veľmi dlhé herné demo, podobne ako Battlefield 1943 z roku 2009.“ Plná hra, ako píše, bude vydaná krátko po stiahnuteľnej verzii.
Earl Pachterovi povedal, že táto stratégia umožní spoločnosti obmedziť riziká marketingu plnej hry a „poslúži ako lacný marketingový nástroj“.
Počas rovnakého stretnutia v EA, John Riccitiello, výkonný riaditeľ spoločnosti, Pachterovi povedal, že spoločnosť si počas prvých rokov jeho funkčného obdobia počínala úboho a pripustil, že obrat spoločnosti trval dlhšie, než sa pôvodne očakávalo.
Riccitiello odhadoval, že Electronic Arts boli z dvoch tretín na ceste k svojmu obratu a z jednej tretiny na ceste cez ich „transformáciu na distribuovanie intelektuálneho vlastníctva prostredníctvom rôznych kanálov“.
Taktiež oznámil, že očakáva nárast digitálneho obchodu spoločnosti na jednu tretinu jej príjmov už za niekoľko najbližších rokov.
zdroj: kotaku.com